Sunday, October 18, 2009

Η έννοια του κακού και του θείου μέσα από ένα manga

Καλησπέρα. Μετά από ένα μήνα και κάτι μέρες που έχω να γράψω, λόγω έλλειψης ιντερνετ, τα κατάφερα και να ΄μαι πάλι εδώ.
Τον τελευταίο μήνα έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές στην καθημερινή μου ζωή, πρώτα από όλα απέκτησα δική μου σύνδεση στο ιντερεντ, επιτέλους ήρθε αυτή η άγια στιγμή. Άρχισα γυμναστήριο κ παράλληλα μια πολεμική τέχνη, και πιο συγκεκριμένα Ninjutsu.΄Eχω και μερικά ιδιαίτερα στο ΤΕΙ της Καβάλας, οπότε ο χρόνος μου είναι κάπως περιορισμένος..
Πάντως μετά από την σύντομη περιγραφή της παρούσας μου κατάστασης ας περάσω στο λόγο για τον οποίο αρχισα να γράφω στις 3 τα ξημερώματα..
Πριν από λίγο βρήκα στο ίντερνετ , ένα chapter από το αγαπημένο μου manga το Berserk. Ίσως το πιο βίαιαιο και βάναυσο Ιαπωνικό κομικ που υπάρχει , αλλα ταυτόχρονα και το πιο φιλοσοφιμένο που έχω διαβάσει ποτέ.. Πρώτη φορά είδα κομικ που να έχει τη βάση λογοτεχνικού έργου, με μια ιστορία που ξετυλίγεται εδω και 20 χρόνια , μιας και πρωτοβγήκε το 1988 ή το 89 αν δν κανω λάθος κ μέχρι και τώρα ξετυλίγεται αφήνοντας όλους μας με το στόμα ανοιχτό.
Λοιπόν για να επανελθω λίγο γιατί ο ενθουιασμός μου με κάνει να μιλάς ακατάπαυστα για αυτό, το chapter αυτο που λέτε θεωρείται εξαφανισμένο, καθώς ο δημιουργός του το απέσυρε λίγο καιρό μετα από την κυκλοφορία του στην αγορά , με την δικαιολογία ότι λέει πάρα πολλά εκει , πολύ νωρίς για την σειρά.
ποιο συγκεκριμένα:
"In 1996, Young Animal released Episode 83 of Berserk. It contained the most controversial subject matter in the series, a conversation between Griffith and the god of Berserk, The Idea of Evil. It was removed from the collected manga (1997) by Miura upon his request. The reason he gave for its removal is that it said too much, too early in the series. "

Σε αυτό το chapter περιγραφεται η ένοια του κακού και γενικότερα του θεού εκείνου του κόσμου ή τουλ αυτού που ανθρωποι θεωρούσαν θεό τους.
Όσοι θέλετε διαβάστε
ΕΔΩ και θα δείτε μια φιλοσοφική άποψη του τι έιναι θεός και ποιο συγκεκριμένα το πραγματικό κακό ή πιο σωστά ποια είναι η ιδέα γύρω από το κακό, που κάποιο του έδωσαν θείκή μορφή..
Μπείτε στον κόπο να ρίξετε μια ματιά και πείτε μου τι εντύπωση σας άφησε. Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον ...
Eπίσης μπορείτε να δείτε και με τη μορφή βίντεο μιας και κατάφερα να το βρώ στο youtube:



υ.γ. Όσοι θέλετε να διαβάσετε την σειρά manga, δείτε
ΕΔΩ .
Και να θυμίσω ότι το κομικ αυτό απευθύνεται σε ώριμους αναγνώστες λόγω της σκληρότητας και της ομώτητας που έχει..

No comments: