Sunday, July 12, 2009

Back to base once again!!!


Μετά απο μερικές μέρες ξεκούραση και χαλάρωσης επιστρέφω στη βάση μου και πιάνω κατευθείαν δουλειά! Μπορεί να χώθηκα κατευθείαν στο λούκι αλλά μπορώ να πω ότι το απολαμβάνω απόλυτα.. Όχι δεν είμαι μαζοχιστής , απλά χρειάζομαι την ηρεμία του νησιού και την απασχόληση του μυαλού μου με κάτι για να μπορέσω να ηρεμήσω και να καθαρίσω από ότι το απασχολεί τον τελευταίο καιρό , και πιστεψτε με , δεν είναι και ότι πιο εύκολο, με όλα αυτά που έγιναν τον τελευταίο μήνα..
Ξέρω πως επιστρέφοντας , σε μια άλλη πόλη οι αλλαγές θα είναι τεράστιες στην καθημερινότητά μου , και θα πρέπει να αρχίσω να προσαρμόζομαι, ξανά, σε νέες καταστάσεις και νέες συνθήκες, μακριά από ότι είχα μαθει , είχα δεθεί και αγαπήσει τόσα χρόνια.. Αλλά τουλάχιστον ξέρω πως κάνοντας αυτό το βήμα θα μπορέσω να συνεχίσω έχοντας αυτούς που με αγαπάνε στο πλάι μου , αν και μακριά..
Πάντως το θετικό της όλης κατάστασης είνια ότι αλλάζοντας συνεχώς δεδομένα στη ζωή μου δεν πλήτω και δε βαριέμαι..;Ρ..
Πάντως για να επιστρέψω λίγο σε αυτά που έλεγα αρχικά, με το που πάτησα στο χωριό έπαθα πλάκα με όλα αυτά που είδα..
Πρώτον και κυριότερο για εμένα, βρήκα ασύρματο δίκτυο!!!! Ναι έζησα να το δω και αυτό , ασύρματο δίκτυο στην Ατσική, ( όχι μη νομίζεται πως είναι καθολικό, απλά ένας γείτονας έβαλε και μπορώ και μπαίνω και κάνω τη δουλειά μου)...
Σε ένα χωριό που μέχρι πριν από 1 χρόνο δεν είχαν ιδεα τι είναι καν το ISDN πόσο μάλον το ADSL , αρχισαμε να προχωράμε μπροστά και να χρησιμοποιούμε και ασύρματα μόντεμ!!! Αυτό είναι, Atsiki goes on!!!
Δεύτερον ,με αυτή την προοπτική μπορώ επιτέλους να κατεβάσω τη δισκογραφία των Apocalyptica που τόσο ήθελα και τόσο επιθυμούσα , όσο και ένα σωρό καλούδια που με περιμένουν στο Gamato και στο Mininova και τα καθυστερούσα λόγω έληψης σύνδεσης.
Τρίτον, μετά από συζητήσεις που δεν κράτησαν και πάρα πολύ , πείσαμε με τον αδερφό μου τους γονείς μου να βάλουμε ιντερνετ στην Καβάλα , μιας και τώρα που θα είμαι μακριά το χρειάζομαι για να μη χαθώ από τον κόσμο..(Αυτό κι αν είναι εξέλιξη, οι δικοί μου μέσα σε 4' να πουν το ναι χωρίς πολλές συζητήσεις!!!! ουάου)

2 comments:

Nick said...

Να αγοράσεις, εννοείς να αγοράσεις την δισκογραφία τους απο το ίντερνετς!

Ή αλλιώς να την κατεβάσεις για νόμιμο backup :@

Captain_nemo said...

ναι μπορείς να το πεις και έτσι... ;Ρ