Thursday, January 29, 2009

Σεξ, ΕΜΟ Vs Σοφά λόγια γεμάτα νόημα


Μεσάνυχτα , ημέρα μόλις άλλαξε κι εγώ με μια περίεργη αίσθηση να γράψω πατάω με όρεξη τα πλήκτρα του υπολογιστή καταγράφοντας τις σκέψεις που εχω στο μυαλό μου. Η εξεταστική είναι κάπου στο μέσο της προχωρώντας με απρόσμενα καλά αποτελέσματα, μέχρι τώρα έχω 3 στα 3!!!
Πριν από 5 λεπτάκια έβλεπα ποιοι έχουν δει το blog μου και τι αναζητούν στο google και τους βγάζει το Captain Nemo.Mέχρι τώρα το 60% των επισκεπτών μου αναζητάει τις λέξεις κλειδιά : "ΕΜΟ-Sex"ενώ ένα 35% ψάχνει με tags τις λέξεις :"Σοφά λόγια γεμάτα νόημα".
Με αυτές τις λέξεις κλειδιά το google τους βγάζει σε δύο παλαιότερες αναρτήσεις που είχα κάνει.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η απόσταση ανάμεσα σους 2 τύπους περιστασιακών μου αναγνωστών. Οι μεν αναζητούν κάτι σχετικό με το Sex και τους Εμο, περίεργος συνδιασμός καθώς από τη μία τρώνε το κράξιμο της ζωής τους και από την άλλη θέλουμε να δούμε πως το κάνουν , και από την άλλη κάποιοι αναζητάνε τη σοφία κάπου σε κάποια ιστοσελίδα. Ποια ανάγκη θα σε ωθήσει ίσως να αναζητήσεις τόσο αφηρημένα "πράγματα" όπως σοφά λόγια γεμάτα νόημα? Όταν κάποιος πεί κάτι σοφό δεν θα ακούσεις ποτέ να λεεί τι είπα ο μεγάλος , η σοφία ξεχειλίζει από τα αυτιά μου... Όταν ειπωθούν σοφά λόγια τότε αυτά δεν εχουν τίτλο. Το μόνο που μπορει να σου εγγυηθεί τη σοφία είναι η κρίση σου και κυρίως τα συναισθήματα και κυρίως οι σκέψεις που σου ξυπνάνε. Αλήθεια ποια είναι η δική σας άποψη?

No comments: