Tuesday, September 30, 2008

Αν εχεις τύχη διάβαινε


Τις τελευταίες μέρες προσπαθώ να μοντάρω το κινητό μου τηλέφωνο έτσι ώστε να μπορέσω να του εγκαθιστώ καινούρια προγράμματα , εφαρμογές , θέματα και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος καθώς οι εφαρμογές που υπάρχουν στο ιντερνετ είναι απεριοριστες. Περιττό να πω ότι το τηλέφωνό τρέχει λογισμικό liνux και είναι ένα πραγματικό κόσμημα το οποίο παρά τις τρομερές του δυνατότητες στο πλαίσιο έχει μόνο 150€, πράγμα κάπως περίεργο γιατί στα περισσότερα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας έχει 260-299€. Μέχρι τώρα του έχω αλλάξει τα φώτα μπλοκάροντάς το πάρα πολλές φορές, αλλά πάντα καταφέρνω να το ξεμπλοκάρο και να το κανω καλύτερο από πριν. Σήμερα προσπαθώ να εγκαταστήσω θέματα σε μορφή pskn, και μπορώ να πώ ότι μετά από 4 ώρες και μερικές παραμορφώσεις της οθόνης κατάφερα να το ρυθμήσω και τώρα προσπαθώ να του προσθέσω τη σειρόμενη μπάρα του i-phone για να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει με ένα συρσιμο της μπάρας στην οθόνη. Βέβαια πάνω που άρχιζα έκανα τη βλακεία να κλειδώσω το τηλ χωρίς να ξέρω τον κωδικό που το ξεκλειδώνει. Υποθέτοντας πως θα μου ζητούσε το puk. Αρχισα να κάνω λοιπον το σπίτι φυλλο και φτερό μέχρι που θυμηθηκα ότι έχω ξεχάσειν τνη κάρτα με τους κωδικούς στο νησί. Έτσι σε μια κίνηση απελπισίας είπα να βάλω κανενα κωδικό εντελώς στην τύχη μπας και το ανοίξω . Φανταστήτε όμως ότι οι πιθανότητες να βρεις το σωστό κωδικό είναι απειροελάχιστες έως ανύπαρκτες. Έλα που όσο μικρές και να ήταν οι πιθανότητες η τύχη μου είναι στα πάνω της και με τη 2η προσπάθεια ξεκλείδωσε , ,κάνοντάς με να μείνω μλκς με την επιτυχία μου. Τελικά αν σε θέλει.....

No comments: