Wednesday, October 3, 2007

Το τέλος είναι η αρχή των πάντων...


Επιτέλους ήρθε το τέλος των βασάνων μας, ή μήπως τώρα είναι η αρχή τους?Η εξεταστική τέλειωσε αλλά άφησε ανεξίτηλα τα σημάδια της επάνω μου. Τα πράγματα δυστυχώς ήρθαν ακριβώς αντίθετα από ότι τα είχα υπολογίσει..Το αίσθημα που έχω μέσα μου αυτή την στιγμή για να είμαι ειλικρινής είναι μια απερίγραπτη πικρία.Πικρία για την αποτυχία μου, πικρία για τις μηδαμινές ευκαιρίες που μας δόθηκαν, πικρία για τις ελάχιστες ευκαιρίες που είχαμε και τις χάσαμε, πικρία για μερικούς καθηγητές οι οποίοι το μόνο που κοιτάνε είναι πως θα σε κόψουν, πικρία γιατί έφτασα στα όριά μου και αισθάνομαι σαν να έχασα μερικά χρόνια της ζωής μου μέσα σε λίγες μέρες, πικρία γιατί πίκρανα τους δικούς μου και δεν επαλήθευσα τις προσδοκίες τους. ΠΙΚΡΙΑ ,μόνο αυτό μου έμεινε από αυτή την εξεταστική..Σαν άγγελοι που χάσαμε τα φτερά μας , μόνο που το ένα το θυσιάσαμε εμείς και το άλλο μας το έκοψαν απότομα όπως και πολλά από τα όνειρα που είχαμε. Ακόμη ο δρόμος είναι μακρύς βέβαια αλλά συνοδηγός μας θα είναι η αγωνία για το μέλλον. Αλλά έχω μάθει να βλέπω τα πράγματα από την θετική τους πλευρά και πάντα να την ακολουθώ αλήθεια είναι πως η εξεταστική αυτή μου φανέρωσε τις πραγματικές μου αδυναμίες και πράγματα που μέχρι σήμερα αγνοούσα. Ακόμη με ενίσχυσε με πείσμα και αποφασιστικότητα, για να προχωρήσω από εδώ και πέρα. Το μέλλον μου ,μου ανήκει και δεν πρόκειται να το χαρίσω σε κανένα και ειδικά σε αυτούς που δεν ενδιαφέρονται για εμένα και για τα όνειρά μου.

4 comments:

Anonymous said...

pragmatika ta grafeis toso wraia eprepe na xes ginei sygrafeas :P kouragio kai elpida kai ola tha pane kala kai remember you are not alone

Anonymous said...

ayto akribws na kaneis
na ta blepeis aisiodoksa...oloi exoyme apotyxies akomh ka ioi pio kalloi!!!den eftase to telos toy kosmoy oyte prpei na ta bapsoyme mayra!!!prpei na didaxtoyme "na mhn phgainoyme gia t apolla psaria kai telika n agyrname spiti me tpt" (opws eixe pei kai enas kathiths moy kapote)!! arga kai stathera, o kosmos einai gematos adikies kai kala tha kanoyme na hmaste geroi kai na koitame ti einai to kalytero poy mporoyme na kanoyme kathe stigmh gia mas ki oxi gia toys alloys!!ti tha kanei emas xaroymenoys eite einai ayto h xara toy alloy eite h dikh mas!eite einai doyleia eite einai apla mia bolta ston kosmo poy etsi omorfa exei plasei o theos gia na ton xairomaste ki oxi na ton steroymaste!!!

Captain_nemo said...

δε ξέρω τι να απαντήσω ρε παιδιά μιας και τα έχουμε πει ήδη από κοντά.Το μόνο που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι όλα γίνονται για κάποιο σκοπό και ότι έχουμε ακόμη πολύ καιρό μπροστά μας. Όλα θα πάνε καλά αρκεί εμείς να είμαστε καλά! και όπως λέω πάντα "βουρ στο καναβούρ"....(no comments ;D )

Nick said...

Καταλαβαίνω την πικρία σου φίλε και είναι απολύτως φυσιολογικό να νιώθεις έτσι για κάτι στο οποίο αφιέρωσες χρόνο, ενέργεια και προσπάθεια.

Όμως μην αφήσεις την πικρία σου να γίνει βάρος. Πίστεψε με θα σε φθείρει πολύ γρήγορα και δε θα μπορέσεις εύκολα να απαλλαγείς απ' αυτή.

Είμαι σίγουρος ότι δεν απογοήτευσες τους δικούς σου.

Όπως γράφεις και στο τέλος του ποστ, μη μασάς. Μια εξεταστική ήτανε, συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Άντε να μη μας παίρνει από κάτω λέμε! Όχι τίποτα, αλλά θες να καταντήσεις όπως ο γερο-Radikal; Μόνος παρέα με τη χολή του; :p