Friday, August 10, 2007

Μια πιο εκτενής αναφορά στο θέμα "pc σε απόγνωση"



Όπως προείπα κράσσαραν τα windows στον υπολογιστή του πρακτορείου και κατέρρευσε το σύστημα. Βρε τι επαναφορά πήγα να κάνω μέσα από την ασφαλή είσοδο του υπολογιστή αλλά μάταια. Τελικά ήρθε ο τεχνικός και το πήρε το μηχάνημα ,που κάνει τα πάντα εκτός από αυτά που θα επρεπε. Τέσπα, την άλλη μέρα τον έφερε και μου είπε πως έφταιγε ένα πρόγραμμα το οποίο δε δούλευε καλά και μας την έκανε την ζημιά. Τον ρώτησα γιατί δεν τον έκανε format και μου είπε πως το format είναι μια ύστατη λύση όταν όλα τελειώσουν, αν και εδώ που τα λέμε το format είναι απαραίτητο για αυτό το πράμα που λέγεται pc και μου έχει κάνει την ζωή μου κόλαση!!!Μου έβαλε χέρι γιατί κατεβάζω Anime στον υπολογιστή και έφυγε πλάκα είναι πως τώρα το pc έχει κωδικό και δεν έχω πρόσβαση, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω εύκολα την δουλειά μου αλλά πρέπει να κουβαλάω το δικό μου laptop, από το οποίο κάνω αυτή την ανάρτηση τώρα!Α και κάτι ακόμη για να μην το ξεχάσω, Κωνσταντίνε το μόνο εύκολο είναι να κολλήσεις ιό την σήμερον ημέρα , αν δεν μπορέσεις μην ανησυχείς εγώ είμαι εδώ, 15 λεπτά στο pc και θα το βγάλω νοκ άουτ ;Ρ

2 comments:

Anonymous said...

Ωραία. τότε να προετοιμάσω την εικονική μηχανή. Ποια windows να βάλω; άμα βρεις ιό και για Λίνουξ θα έχει ακόμα πιο πολύ γέλιο να δούμε πως θα αντιδράσουν!
Θέλω όμως γνήσιο ιό, βαρβάτο. Γιατί τον η/υ μου τον έχω καταστρέψει πολλές φορές μόνος μου. Την registry την έχω κάνει κουρελού.

Captain_nemo said...

Πλάκα θα είχε, αν και η εμπειρία μου μου δημιούργησε μια πικρή ανάμνηση και πολλές επιφυλάξεις σε ότι αφορά την χρήση του υπολογιστή όταν είναι συνδεδεμένος στο ίντερνετ!!!