Sunday, August 5, 2007

Τα κατάφερα πάλι!!!


Είπα και εγώ ..να περάσει ένα καλοκαίρι χωρίς να συμβεί τπτ θα ήταν θαύμα.Εχθές ο υπολογιστής του πρακτορείου που δουλεύω παρέδωσε το πνεύμα.Τον παρακολουθούσα από καιρό να είναι κάπως, και περίμενα το μοιραίο αλλά ήλπιζα ότι θα συμβεί αφού γυρίσω στην θεσσαλονίκη.Τώρα όμως τα πράγματα ζορίζουν καθώς οι ευθύνες θα πέσουν πάνω μου γιατί εγώ κάνω χρήση του υπολογιστή, έχω και ένα μαύρο παρελθόν όσο αφορά το συγκεκριμένο pc αφού τον πρώτο χρόνο που δούλεψα στο πρακτορείο κατ'αφερα να κατεβάσω ιο.Είναι να μην σου βγει το όνομα..Τέσπα άυριο θα τον πάμε στον τεχνικό και θα δούμε ...

1 comment:

Anonymous said...

Λοιπόν. Τι έγινε ο η/υ;
ΥΓ.: Γράψε την εμπειρία σου για τον ιό που κόλλησες. Καιρό τώρα θέλω να κολλήσω δοκιμαστικά έναν για να δω την συμπεριφορά του η/υ μου, αλλά δεν βρίσκω.