Sunday, July 29, 2007

To read or not to read???Here is the question...


H ζωή εδώ κυλάει με τρομερά αργούς ρυθμούς{τουλ. εδώ που είμαι εγώ}.Στο κέντρο είναι ακριβώς το αντίθετο αλλά δυστυχώς δεν έχω πρόσβαση εκεί.Η δουλειά στο πρακτορείο που δουλεύω είναι πολύ καλή και δεν μπορώ να πω ότι κουράζομαι και πολύ, μάλλον είναι ότι πιο ξεκούραστο θα μπορούσα να κάνω για να βγάλω λεφτά το καλοκαίρι.Το πραγματικό αγχος που με κρατά σε εγρήγορση αν και είμαι σε διακοπές και η χαλάρωση είναι τρομερή, είναι η σκέψη της εξεταστικής μου που αρχίζει στις 27 Αυγούστου και κρατάει μέχρι κατις 1 Οκτωβρίου. Ναι το ξέρω πως είναι μεγάλη πίκρα αλλά τι μπορεί να πεί κανείς? Η απάντηση είναι τπτ ειδικά όταν χρωστάει κανείς πολλά μαθήματα όπως και εγώ {11 στον αριθμό, ζωή να 'χουν}....Πρέπει να κάτσω να στρωθώ μπας και διαβάσω και για αυτό τα κουβάλησα και στην δουλειά...Τα κοιτάω και προσπαθώ να κάνω το μεγάλο βήμα να τα ανοίξω , ούτε ο Αμστρονγκ όταν βγήκε στην Σελήνη δεν πρέπει να το σκεφτόταν τόσο πολύ..Ενα μικρό βήμα για εμένα {μάλλον άπλωμα του χεριού}, ένα μεγάλο βήμα για την εξεταστική!!!!Αλλά πως γίνεται κανείς να συγκεντρωθεί όταν ο καιρός γύρω του είναι τόσο καλός και σε προκαλεί να βγεις να πας βόλτες να κάνεις μπάνια και γενικά να κάνεις τα πάντα εκτός από το διάβασμα..Τέσπα ας αφήσω τα πολλά λογια τα οποία ειναι και φτώχια και ας πιάσω την οπτική η οποία στέκεται 10 εκατοστά πιο δίπλα και περιμένει ένα τρυφερό μου άγγιγμα :Ρ και ένα ξεφίλισμα... Θα σας κρατάω ενήμερους με το πως πάει η υπερπροσπάθειά μου... Cu amigos και καλό διάβασμα [λέμε τώρα....;Ρ].

2 comments:

Anonymous said...

not read kai den shkwnw hlektronio!
telos!

Captain_nemo said...

έτσι έτσι...αντε μην spinάρω απότομα