Tuesday, July 3, 2007

διάλειμμα


Είμαστε ήδη στο μέσο της εξεταστικής μας. Η ζέστη είναι κάπως υποφερτή αν και έχω την αίσθηση ότι ο υδράργυρος θα χτυπήσει κόκκινο πολύ σύντομα. Βέβαια αυτό είναι το λιγότερο που μας απασχολεί τώρα γιατί προέχουν τα μαθήματα τα οποία είναι αρκετά δύσκολα και κουραστικά. βέβαια όπως λέω πάντα χρειάζεται αισιοδοξία και να τα αντιμετωπίζουμε όλα με ένα χαμόγελο αλλά πρέπει πάση θυσία να ξεμπερδέυουμε με όσο το δυνατόν περισσότερα μαθήματα. Βέβαια ο σκοπός μας ως επιστήμονες δεν είναι αυτός, όμως τέτοια ώρα τέτοια λόγια. Θα ασχοληθώ με αυτό όμως σε ένα άλλο post όταν ο χρόνος μου θα είναι πιο ελεύθερος και το πρόγραμμά μου πιο χαλαρό. Ώρα να ξαναρχίσω το διάβασμα (αν και εύχομαι να ανοίξει καμία μαύρη τρύπα να με καταπιεί), bye για τώρα!

2 comments:

Anonymous said...

ela, hang on! ena kouragio akoma.
ti ena dld... kai 2 kai 3..
kai 4 mh sou pw.
re gmt 13 meres akoma einai. pou tha paei? tha perasoun.. theloun de theloun..

Captain_nemo said...

το ξέρω Μάτα αλλά έχω ήδη πεθάνει :Ρ....Νομίζω ότι πρώτη φορά διαβάζω τόσο αλλά βασικά φταίει ότι εχουμε να δώσουμε περίπου 1 χρόνο και έχω ξεχάσει πως κρατάνε το στυλό. Όντως θα περάσει γρήγορα ο καιρός απλά το θέμα ειναι τι συγκομηδή θα κάνουμε και το τι λενε στο σπίτι :Ρ. Τεσπα, όλα θα πάνε καλά.Αισιοδοξία χρειάζεται και υπομονή.Αντε καλό μας κουράγιο :)