Tuesday, June 19, 2007

ΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΝΕΡΑ



Τις τελευταιες 2 ημέρες ήμουν σε μια κατάσταση που δεν εχω ξαναβρεθεί.Δεν μπορουσα να ανοιξω καθόλου την βρυση για να τρέξει νερό και ήμουν αναγκασμενος να εχω τον γενικό διακόπτη του νερού κλειστό. Αλλά ας τα πάρω από την αρχή καλύτερα.Προχθές ημέρα κυριακή, λίγο πριν βγω ετυχε να δω πως η βρύση του μπάνιου έσταζε.Τι ήταν να το δώ...Με το που παω να την σφίξω ,την γυρίζω και ξαφνικά ακούω ένα τσαφ και νερά να τρέχουν παντού τριγύρω. Τέλπος πάντων γεμάτος νεύρα κλείνω τον γενικό και φεύγω.Όλο το βράδυ δεν κατάφερα να κλείσω μάτι με το να σκέφτομαι τι θα κάνω τελικά.Για να μην τα πολυλογώ παω το πρωί της δευτέρας και παιρνω καινούρια μπαταρία(έτσι λέγεται η βρύση της μπανιέρας). Παω να την αλλάξω ,μιας και τόσα χρόνια κατείχα καλά το αντικείμενο λόγως της δουλειάς μου ως πλακάς( πλακάς= αυτός που περνάει πλακάκια,μάρμαρα,πετρες κτλ σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους) κατευθείαν αλλά τι το ήθελα... Διαπίστωσα πως επρεπε να ανοίξω τον τοίχο για να βάλω καινουρια τμήματα σωλήνας για να κάτσει η μπαταρία καλά στον τοίχο. Τέλος πάντων μου πήρε κοντά 2 ωρες ώσπου να τελειώσω. Αφού τέλειωσα και ήμουν χαρούμενος για το ότι ειμαι καλός μάστορας, παω στο πανεπιστήμιο για ένα εργαστήριο που είχα και μετά για ενα καφέ.Για να μην τα πολυλογω γυρίζω σπίτι και εκεί που είμαι αμέριμνος και χαλαρώνω κατά τις 1:30 το πρωί χτυπάει η πόρτα μου.Τρόμαξα για μια στιγμή μιας και στις 1:30 το πρωι δεν ειναι ποτέ για καλό όταν σε ζητάνε.Ήταν ο γείτονάς μου που μένει από κάτω μου και μου ειπε πως υπάρχει μια διαρροή και να κλεισω τον γενικό του νερού.Τρέχω και τον κλείνω ενώ σιγά σιγά αρχισαν να με ''ζωνουν τα φίδια'' για το τι στο καλό πήγε στραβά και πλυμμήρισε ο από κάτω.Ξυπνάω το πρωι, αν και δεν κοιμηθηκα και πολύ από το στρες, και πάω να δω την διαρροή για να καταλάβω ποιος αγωγός έχει πρόβλημα. Αφού κατάλαβα τι πήγαινε στραβά κάλεσα τον υδραυλικό , και μετά από 3 ώρες αναμονής ήρθε και άρχισε να φτιάχνει τη βλάβη και μιας και τον βρήκα , γιατί πιο εύκολο είναι να μιλήσεις με τον πρωθυπουργό παρά με υδρυλικό, τον έβαλα ν αφτιάξει και κάτι άλλα μερεμέτια. Νομίζω πως το πρόβλημα διορθώθηκε
αν και θα πρέπει να περιμένω λίγο για να δω αν θα συνεχίσει η διαρροή και τότε θα πρέπει να σκάψουμε τον τοιχο για να αλλάξουμε σωλήνες. Ελπίζω όλα να είναι καλά και να μην χρειαστεί να το κάνουμε αυτό.Η βλακεία είναι ότι με αυτά και μ'αυτά μου έφυγαν κοντά στα 70 € σε βρύσες και υδαρυλικό πάνω που έλεγα πως θα βγάλω άνετα τον μήνα μου με τα χρήματα που μου έστειλαν οι δικοί μου.Τέλος πάντων ,μου αρκεί που ο γείτονας μου δεν ανέβηκε ακόμη να παραπονεθει, αυτό σημαίνει πως όλα διορθώθηκαν.:Ρ

No comments: