Saturday, June 9, 2007


Τέρμα τα ψέματα! Μπήκαμε στην τελική ευθεία για τις εξετάσεις μας.Είναι δύσκολο να πας να γράψεις μετά από έναν ολόκληρο χρόνο.Άραγε θα μπορούμε να πιάσουμε το μολύβι να γράψουμε ή θα το έχουμε ξεχάσει και αυτό.Δεν ξέρω αλλά τα πράγματα μπορεί να φαίνονται μαύρα και άραχνα αλλά μέσα μου έχω μια αισιοδοξία ότι όλα θα πάνε καλά.Μπορεί να γκρινιάζω και να κατσουφιάζω λέγοντας ξανά και ξανά ότι όλα είναι δύσκολα,ότι έκανα λάθος επιλογή , ότι καλύτερα θα ήταν να έχω μια στάνη με πρόβατα και να ξαναγυρίσω στο νησί μου αλλά κακά τα ψέματα νομίζω πως έχω κάνει την καλύτερη επιλογή.Εκεί που απογοητεύεσαι και πας να μιζεριάσεις βλέπεις κάτι καινούριο που σου αναθερμαίνει το ενδιαφέρον και σε κάνει να μπαίνεις με πιο πολύ πεισμα στην "κούρσα" και να αισιοδοξείς ότι όλα θα πάνε καλά.Είμαι άνθρωπος των άκρων αλλά πάνω από όλα αισιόδοξος και ξέρω πως όλα γίνονται για κάποιο σκοπό και όλα είναι για καλό. Βέβαια θα μου πείτε πού είναι το καλό με το να κάθεσαι μέσα στο κατακαλόκαιρο να γράφεις ενώ όλοι είναι σε μια παραλία αραχτοί κάτω από μια ομπρέλα;Δεν ξέρω αλλά κάπου θα υπάρχει κάποιο καλό το οποίο θα φανεί γρηγορα.Εδώ θα είμαστε για να δούμε.Πάντως το έχω διαπιστώσει πως όταν αντιμετωπίζεις την ζωή σου και ότι σου συμβαίνει με αισιοδοξία,τα πράγματα πάνε καλά και όλα γίνονται όσο καλύτερα μπορεί να γίνουν.Γι αυτό θα πρέπει όλα , και τα καλά και τα κακά να τα αντιμετωπίζουμε με ένα χαμόγελο και όλα θα πάνε καλύτερα και όπως λέω "κάθε τι για για καλό". :D

No comments: