Monday, June 25, 2007

Εξετάσεις ώρα μηδέν

Νομίζω πως αυτό θα είναι το τελευταίο μου Post πριν την εξεταστική. Τέρμα τα ψέματα λοιπόν, ο χρόνος που μας είχε δοθεί τελείωσε και μένει μόνο μια εβδομάδα για να προετοιμαστούμε πριν να γράψουμε .Τώρα που κάθισα λίγο και είδα τις σημειώσεις μου και τις τακτοποίησα προκειμένου να μπορέσω να διαβάσω άνετα διαπίστωσα πως αυτά που έχουμε να διαβάσουμε είναι απίστευτα πολλά και ο χρόνος που μας απομένει να το κάνουμε αυτό ακόμη πιο απίστευτα μικρός. Δεν θέλω να αγχωθώ από τώρα αλλά με έπιασε μια φοβία με το πιο θα είναι το αποτέλεσμα σε αυτές τις εξετάσεις. Ξέρω πως αν αγχωθώ από τώρα , πάει το έχασα το παιχνίδι αλλά δεν ξέρω, διαπιστώνοντας ότι τα κενά μου είναι πολλά ανησυχώ.
Βέβαια εδώ θα είμαστε και θα δούμε, σε λιγότερο από μία εβδομάδα.
Θα ήθελα να κλείσω αυτές τις σκέψεις με μια ευχή, Μακάρι όλα να πάνε ομαλά και να τα καταφέρω και εγώ και οι φίλοι μου και να μην κουβαλάμε πολλά μαθήματα και να κάνουμε ότι καλύτερο.
Καλή εξεταστική να έχουμε και όλα να κυλήσουν ομαλά και χωρίς απρόοπτα.

No comments: