Wednesday, May 26, 2010

Grrrr


ώρες ώρες μου έρχεται να κόψω τα δάχτυλά μου :S
προσπαθώ να μαθω ένα κομμάτι πάναπλο αλλα δεν , δεν ... Δε γίνεται άλλο αυτό , δε μπορεί να κολάνε τόσοο πια... Πήγα να μάθω το πάναπλο smoke on the water αλλά δεν.. Μετά το ακόμη πιο απλό Light's theme από το Death Note , αλλά και πάλι δεν..
Eν τω μεταξύ τα προγράμματα για tabs που έχω , νομίζω ότι έχουν τις χορδές ανάποδα βαλμένες ακριβώς με την αντίθετη φορά από οτι στην κιθάρα κάτι που με ζορίζει πάρα πλύ και δεν ξέρω πως να το αντιστρέψω.. Πφφφφφφφ τα νεύρα μουυυυυ!!

6 comments:

Nick said...

Υπομονή λέμε! Αν ήταν τόσο εύκολη η κιθάρα θα ήμασταν όλοι βιρτουόζοι και δεν θα χρειαζόταν να αυτοκτονήσουμε αφού δούμε τον Λούμις αύριο :@

Τι εννοείς ανάποδα είναι τα ταμπς;! Έτσι πάνε πάντα, όπως και στην παρτιτούρα, οι μπάσες νότες είναι χαμηλά και οι πρίμες ψηλά. Εννοείς ανάποδα όπως κοιτάς την κιθάρα;! :@ Τίποτα άλλο θες! :p Δε σου φτάνει που έχει τα νούμερα! Χαχαχαα! Δεν αντιστρέφεται πάντως.

Captain_nemo said...

ναι αυτο με τα μπασα απο κατω εννοω... ππωπω πολυ αβολο.. γτ το κανουν ετσι?? εμας τους εντελως αμαθους δεν μας σκέφτονται??
βασικα εχω κατι στο μυαλο μου που τηα δουλεψει , αλλά χρειάζομαι αρκετό ελέυθερο χρόνο και καθαρό μυαλό κάτι που τώρα πολύ δύσκολα θα καταφέρω, ας όψεται η εξεταστική,. αλλά ακόμη δεν παραιτούμαι :Ρ θα την μαθω που να βγάλουν σπίθες οι χορδες.. lol

Wise_One said...

Αριστερόχειρας είσαι; Ίσως γι' αυτό να σε μπερδεύουν τa tab...

Η κανονική έκδοση του Smoke on the Water, δεν είναι εύκολη! Μπορεί να κατέβασες εκείνη! Το ΚΑΝΟΝΙΚΟ riff θέλει δουλειά! Μην εκνευρίζεσαι, κι εγώ ακόμα τα παίρνω όταν δε μπορώ να βγάλω εύκολα κάτι αλλά... στο power παίζουν γρήγορα γμτ...

Captain_nemo said...

δεξιόχειρας, απλά τα μπάσα ειναι απο πάνω προς τα κάτω και δεν ειμαι εξιοικιωμένος με τον τρόπο που τα έχει στα ταβσ.. εκτός και αν δεν τα βλέπω εγώ καλα :S θέελει όμως αρκετή δουλεια, τουλ ακόμη κι αν δεν σκαμπάζω , το γκρουτς γκρους που καταφερνω να βγάλω μου αρέσει Hihihih :P

Wise_One said...

Μάλλον δε τα βλέπεις καλά :ΡΡΡΡ

Μετά την εξεταστική που θ' ανέβω Ξάνθη θα σου 'ρθω μια βόλτα να δεις ότι είναι πολύ εύκολο να ριφάρεις...

Captain_nemo said...

Μέσα ;)