Wednesday, June 24, 2009

Salut....


Τελικά όταν εγραφα προχθες την προηγουμενη αναρτηση, που να φανταζόμουν ότι οι εξελίξεις θα ήταν τόσοο γρήγορες.. Η πιο μεγάλη αποφαση πάρθηκε και αυτή είναι ότι μετακομίζω στην Καβάλα.. Μετά απο 4 χρόνια στην Θεσαλονίκη, ήρθε η ώρα να τα μαζεψω και να την κάνω σιγά σιγά... Αυτό ήταν λοιπόν, μετά απο 4 υπέροχα χρόνια, γεμάτα χαρά , κυρίως χαρά, γιατί θα έλεγα ότι ήταν τα πιο γεματα χρόνια της μεχρι τώρα ζωής μου, δίπλα σε άτομα που αγαπώ και με αγαπάνε, αρχίζω να μαζευω σιγα σιγά τα μπογαλάκια μου και δρόμο... Πότε περασαν 4 χρόνια ρε γμτ????? Τώρα θα μείνω με τον αδερφό μου και θα έρχομαι μόνο να δίνω μαθήματα για να καταφέρω τον Χειμώνα, πρώτα ο θεός ( μετά εγώ και μετά όλοι οι άλλοι ;Ρ) , ν ατελειωσω και να πάρω το ρημάδι το πτυχίο και να κυνηγήσω κανένα μεταπτυχιακό...
Αν και θα κάνω συχνά ντου εδώ δε θαέιναι το ίδιο όπως τώρα, αλλά έτσι είναι η ζωή, μας φυλάει τα καλά χαρτιά της για το τέλος!

3 comments:

Anton said...

The ending is just the beginning...

Nick said...

Καλή συνέχεια!

Και εσύ μεταπτυχιακό ρε!; Τελικά μόνο εγώ θα είμαι ο "αμόρφωτος" :p

Captain_nemo said...

κάτσε ρε, ακομα ουτε το πτυχιο δε πηρα ... χαχαχα αλλα θα γίνει κι αυτο!