Wednesday, May 6, 2009

please shoot me!!!!!


Τι γίνεται όταν μέσα σε 20 μέρες πρέπει να κάνεις ότι δεν έχει κάνει έναν ολόκληρο χρόνο? Όταν νιώθεις να πνίγεσαι από υποχρεώσεις και να βλέπεις πως ή θα κάνεις το μεγάλο βήμα τώρα ή ποτέ ξανά? Αν και έβλεπα να έρχεται όλο αυτό το κύμα εγώ αδιαφόρησα με αποτέλεσμα τώρα να τρέχω να σωθώ.. Μέχρι τη δευτέρα πρέπει να τελειώσω με την δημιουργία μιας παρουσίασης και με τη μετάφραση και συγγραφή ενός κειμένου για τους αναλυτές ακτίνων Χ, ακόμη την παρασκευή 8/5 γραφω πρόοδο στη Γενική Φυσική 2 ( παλιές αμαρτίες ), και ακόμη πρέπει να τελειώσω με την πτυχιακή και να ετοιμάσω την παρουσίασή της... Συν το ότι πρέπει να αρχίσω να ετοιμάζομαι για την εξεταστική η οποία αν και αρχίζει στις 1/6 εγώ λογικά θα αρχίσω πιο νωρίς εξαιτίας του υποχρεωτικού μαθήματος της κατεύθυνσης μου που πρέπει να το δώσω πιο νωρίς για να τελειώνω , μιας και αν ισχύσει το νέο πρόγραμμα σπουδών δεν θα έχω κατεύθυνση από το Σεπτεμβρη μιας και θα καταργηθεί συν ότι αν πάνε καλα τα πράγματα έχω άλλες 2 προόδους μέχρι τις 20..
Αυτό ήταν , κάποιος να με πυροβολήσει σας παρακαλώ...

2 comments:

Nick said...

Έφτασες στο πτυχίο και χρωστάς Γενική Φυσική 2; :@ [ακούγεται μάθημα δεύτερου εξαμήνου :p]

Καλά λοιπόν. BANG. :O

Captain_nemo said...

ναι ναι , παλιες αμαρτιες παιδευουσι τέκτα...