Saturday, May 23, 2009

Σκόρπιες σκεψεις στο χαρτί...


Η ζωή κρύβει πολλές εκπλήξεις.. Εκεί που αγγίζεις τα όρια της παράνοιας και νοιώθεις ότι το μυαλό σου αρχίζει να σου παίζει παιχνίδια κάτι γίνεται και έχεις μια αναλαμπή.. Ο πιο σωστός ορισμός που έδωσε ο αποστόλης έιναι ότι με έπιασε ένα συναισθηματικό αμόκ.. Όλα αυτά άγνωστα μέχρι τώρα για μενα, αλλά μέσα μου ένοιωθα ότι μου είναι γνώριμα.. Τελικά δεν είναι τόσο ευκολο το να προχωρήσεις , ένα βάρος θα υπάρχει μεσα στην καρδιά σου, σαν μια πέτρα δεμένη που σε τραβάει κάτω και δε σε αφήνει να σηκωθείς.. Προσπαθώ να καταλάβω τι , πως και γιατί .. Ξέρω πως κάποτε θα δώσω τις απαντήσεις που πρέπει , αλλα έως τότε έχω πολύ δρόμο μπροστά μου.. Αυτό που με κάνει πάντως να είμαι κάπως πιο καλά είναι ότι έχω στο πλάι μου αληθινούς φίλους οι οποίοι μου έχουν σταθεί καλύτερα και από αδέρφια και θέλω να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ! Κι όπως είχε πει ένας μεγάλος άντρας με το τραγούδι του : "Show must go on! "




υ.γ. τελικα ένα τραγουδι μπορεί να πει τόσα πολλά....

No comments: