Wednesday, April 1, 2009

Χρόνια μου πολλά!!! :-Ρ



1 Απριλίου ...
Ημέρα χαράς και ευτυχίας , σήμερα κλείνω τα 21 και επισήμως μπαινω στα 22..
Αν και δε ξέρω καν τι θα μου ξημερώσει αυριο θέλω να πιστευω ότι θα έχω όσους αγαπάω κοντά μου και θα είμαστε μαζί για πάντα, αυτή την ευχή κάνω κάθε φορά που σβήνω τα κεράκια μου, και είναι αυτή που πάντα βγαίνει, γιατί όσο κι αν μεγαλώσει κανεις κι όσο σπουδαίος κι αν γίνει , αν ειναι μόνος του τότε είναι ένα τίποτα.
Λοιπόν μπορεί να έχω τις στραβές μου πολύ συχνά και να γίνομαι σπαστικός και πεισματάρης και ξεροκέφαλος , αλλά σας ευχαριστώ που είστε δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια!!! Ελπίζω τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής μου να είναι το ίδιο καλά με όσα έχω ζήσει μέχρι τώρα , κι ακόμη καλύτερα!!!!




ακολουθεί ένα βιντεάκι με ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια:


4 comments:

Nick said...

Χρόνια καλά!

Captain_nemo said...

Σε ευχαριστώ πολύυ!!!

Unknown said...

Άργησα αλλά Χρόνια Πολλά και από εμένα.

Captain_nemo said...

Ευχαριστώ Κώστα, να 'σαι καλα φίλε μου!!