Tuesday, March 24, 2009

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΛΗΜΝΟ

Μπορεί να λείπω 4 χρόνια από το νησί , και να χάνω την καθημερινότητά του , αλλά το αίμα νερό δεν γίνεται και πάντα σκέφτομαι τα χρόνια που πέρασα στην πατρίδα μου, τα μέρη στα οποία μεγάλωσα και τους ανθρώπους που γνώρισα και έμαθα. Όσο μακριά κι αν φύγω, όσο καιρό κι αν λείψω όσους ανθρώπους κι αν γνωρίσω το νησί μου θα μένει πάντα εκεί και θα με καλεί να γυρίσω, κι είναι ισχυρό το κάλεσμα του και δύσκολη η έλλειψή του. Αχ ρε Λήμνο....




Υ. γ. Τα δύο παραπάνω τραγούδια μου θυμίζουν το σπίτι μου και τους δικούς μου. Κάθε φορά που κλείνω τα μάτια και το ακούω πάω πίσω, εκεί από όπου ήρθα. Ακούστε τα με κλειστά τα μάτια και ονειρευτείτε, και ταξιδέψτε μαζί μου..

2 comments:

MagisterP said...

Χαιρετίσματα από Λήμνο, να σου πω για ένα καινούριο ιστολόγιο με θέματα εκπαίδευσης. Νά' σαι καλά!

www.teachers-limnou.blogspot.com

Captain_nemo said...

Σε ευχαριστώ, θα το τεκάρω αμέσως.