Sunday, March 20, 2016

                                                                 
 επιστροφή;

  Πέρασε καιρός από τότε που έγραψα τελευταία φορά.. Πώς γίνεται κάθε φορά η όρεξη να γράψω δυο γραμμές να με πιάνει χαράματα ποτέ δεν θα το κατανοήσω. Όπως και να έχει η απουσία μου ήταν μεγάλη και είναι μεγάλη, δυο χρονάκια με απορρόφησε για τα καλά ο κόσμος της τεχνολογίας και των unboxings. Το εκεί κανάλι μου έφτασε κιόλας τους 3000 subscribers κάτι το οποίο δεν θα μπορούσα να φανταστώ ποτέ, αλλά ο κόπος και η δουλειά  αποδίδει. Το περίεργο είναι ότι αν και έχω και εκεί συνδεδεμένο το blog κανείς δεν μπαίνει σε διαδικασία να διαβάσει ούτε μια γραμμή..
  Αλλαγές πολλές από την τελευταία φορά που έγραψα εδώ, επιτέλους το πτυχίο το πήρα και με καλό βαθμό κιόλας, αν και πέρασαν πόσα χρόνια, και αυτή την περίοδο υπηρετώ την μαμά πατρίδα, σε ένα μήνα απολύομαι και επανέρχομαι στην πρωταρχική μου ζωή με ότι συνεπάγεται αυτό.
  Δεν ξέρω , αλλά ο χρόνος έχει περάσει τρομερά γρήγορα, μου φαίνεται σαν χθες που άρχισα να γράφω σε αυτό το ιστολόγιο και δεν θυμάμαι να πέρασε τόσος καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα εδώ, κι όμως πέρασε ο χρόνος και μαζί με αυτόν περνάμε και εμείς. Σίγουρα ένα από αυτά που πρέπει να κάνω είναι να κάτσω και να εκτυπώσω μία μία τις παλιές μου αναρτήσεις, τις οποίες θέλω να κάτσω κάποια στιγμή και να ξαναδιαβάσω μιας και κρύβουν ένα κομμάτι του εαυτού μου που πλέον τείνω να ξεχάσω.
  Όπως και να έχει είναι τόσα αυτά που πρέπει να γίνουν, αλλά θα μου πεις και πότε δεν ήταν. Αλήθεια έμεινε κάνεις από αυτούς που μιλούσα εδώ; Radikal, Seventh, Wise ;
Αν ναι πείτε καμιά κουβέντα, έχουμε τόσα χρόνια να πούμε μια κουβέντα, πάντα σας σκεφτόμουν, αλλά πέρα από τα blog δεν είχα άλλον τρόπο επικοινωνίας.