Friday, August 16, 2013

Check Tech Now η καινόύρια μου προσπάθεια να κάνω την αγάπη μου επάγγελμα ΄;) Σας περιμένω!!






ήρθε η ώρα να ανακοινώσω τι ετοίμαζα τόσο καιρό...
Όπως έχετε προσέξει έχω χαθεί από το συμπαν εδω και μερικους μήνες, αλλά ήρθε η ώρα να ασας πω τι ετοίμαζα.. Αποφάσισα να κάνω την κάυλα μου πιο επαγγελματική και να φτιάξω ένα καινουριο κανάλι το οποίο θα ασχολέιται με Unboxings/tutorials/reviews/απόψεις και ότι απασχολέι την τεχνολογία.. Εσείς που τόσο καιρό με παρακολουθείτε δέιτε την καινουρια μου δουλεια και πειτε μου αν σας αρέσει το καινουριο μου άνοιγμα http://www.youtube.com/user/CheckTechNow?feature=watch
το κανάλι μου έιναι το Check Tech Now,  ή CheckTechNow .. Περιμένω να μου πείτε αν σας αρέσει η που αποφάσησα να κανω την αγάπη μου για την τεχνολογία πιο διαδεδομένη και πιο επαγγελματικη... ;))))

2 comments:

Unknown said...

Πολύ ωραίος! Keep 'em coming!

Captain_nemo said...

σε ευχαριστω βασίλη, είδα και τα πρώτα σχόλια :P ελπίζω να έιναι γουρικα :PP