Saturday, January 28, 2012

Oι Έλληνες πρέπει να πεθάνουν

Μετά και από τα τελευταία νέα αυτό γίνεται κατανοητό. Χθες ο πατέρας μου πήγε να πάρει τον μισθό του από την δουλειά του και πήρε μόνο 400 ευρώ..Η απόγνωση έχει φτάσει στο κόκκινο μιας και πολύ απλά δεν μπορούμε να βγάλουμε τον μήνα...
Όταν οι αναγκες ενός μόνο ατόμου για επιβίωση μαζί με τα έξοδα μετακίνησης στέγασης κ.λ.π αγγίζουν τα 1000+ ευρώ τότε πείτε μου πως σαν πενταμελής οικογένεια θα τα βγάλουμε πέρα..
Δεν γίνεται..Αλλά αυτός είναι ο στόχος, μια μαζική εξόντωση ενώς λαού με οικονομικά μέσα μιας και ομ πολεμος είναι πια εκτός μόδας.. Όσοι επιβιώσουν θα δουλεύουν στις φάμπρικες που έρχονται με 5-10 ευρώ την μέρα αν είναι τυχεροί.
Σκληρά όσα λέ ω ή όχι δεν με ενδιαφέρουν μιας και είναι η πραγματικότητα που μας επιβάλεται..
Και όλοι απλά κοιτάνε.. όχι ρε μπούστη δεν πάει άλλο, μας γαμήσανε χωρίς σάλιο από τον κώλο και χώσανε μετά και το ρόπαλο.. Πρέπει όλο αυτό το χάλι να σταματήσει, είμαι 24 χρονών , δεν έχω κλέψει ούτε ένα ευρώ στην ζωή μου ούτε από κράτος ούτε από άνθρωπο και δεν έχω σκοπό να το κάνω, αλλά δεν ανέχομαι άλλο αυτό το χάλι...
Ένα μόνο θα σας πω, αν είναι να πέσουμε τουλάχιστον να μην πέσουμε μόνοι μας.. Αυτοί που μας κατέστρεψαν πρέπει να τιμωρηθούν και δεν εννοώ από την δικαιοσύνη η οποία και προφανώς δεν υπήρξε και ούτε πρόκειται να εμφανιστεί από εδώ και πέρα..

No comments: