Thursday, May 12, 2011

Το κακό, το καλό και το random




επιστροφή μετά το Πάσχα, αν και πέρασαν 2 βδομάδες μέσα μου δεν ένοιωθα ότι είχα κάτι Σύνδεσμοςσημαντικό και σπουδαίο να πω, απλά παρατηρούσα τι γίνεται γύρω μου, απέχοντας από την κοινή γνώμη, τώρα θα με ρωτήσετε πως γίνεται αυτό.. κι όμως γίνεται...

1. ΤΑ ΚΑΚΑ ΝΕΑ
Πλέον είμαι ανάπηρος , αν και προσωρινά με το ένα μου πόδι σε άθλια κατάσταση με ένα οιδιμα το οποίο εδώ και μια βδομάδα παραμένει όπως στην αρχή , μιας και μιά ηλίθια επιδιξιομανία μου μου στοίχησε βραχυχρόνια φαρμακευτική αγωγή, ακινησία, αν και δεν μπορώ ρε γμτ να κάθομαι σε ένα μέρος, και άφθονο πόνο που δεν λιγοστεύει με τίποτα... Κάπως έτσι ήταν αν θυμάμαι καλά όταν μου έβγαλαν το χέρι στο ninjutsu όπου έκανα προπονήσεις. Αλλά πού θα πάει , θα περάσει κι αυτό, όσο κιαν πονάει το άτιμο.. και πιστέψτε με πονάει πολύ.

2. ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ
Ας περάσουμε στα καλά τώρα, έφτιαξα έναν καινούριο σχεδόν υπολογιστή από σκουπίδια χωρίς να δώσω ένα ευρώ, κι η χαρά μου είναι διπλή μιας και τον σύνδεσα και τον τροποποιησα ολομόναχος , νοιώθωντας όπως και ο φίλτατος Νίκος πριν από καιρό με τον δικό του υπολογιστή. Το παιδί που έκανα ιδιαίτερο που λέτε ,μού έφερε να δω τον υπολογιστή του οποίος έιχε καμένη μητρική και σκληρό δίσκο, και έτσι μου έμεινε ένα κουτί άριστων προδιαγραφών με ένα τροφοδοτικό 570watt να κοιμάται μέσα του περιμένοντας... Στο νησί σε έναν περίπατα από αυτούς που κάνω τα τελευταία χρόνια στο δίπλα χωρίό βρήκα πεταμένο έναν πύργο και μιας όντας περίεργο ον τον πήρα να τον ανοίξω για να δω τι έχει μέσα του. Και ωω τι σύμπτωση , το μόνο που λειτουργούσε ήταν η μητρική, ο σκληρός κατακερματισμένος, και το ττροφοδοτικό μου στοίχησε μια ασφάλεια στον πίνακα του σπιτιού. Όμω όντας πολυπράγμων , ένωσα τα λειτουργικά κομμάτια από τα δύο pc σε ένα και έφτιαξα ένα μικρό θηριάκι το οποίο μπορεί να με βγάλει ασπροπρόσωπο. Το μόνο που χρειάζομαι είναι λίγη θερμοαγώγιμη πάστα για τον επεξεργαστή και θα είναι κομπλέ.. Κι οταν περισσέψει κανένα φράγκο παίρνουμε και μια αξιοπρεπή κάρτα γραφικών και είμαστε τέλεια. Πιο πολύ όμως χαίρομαι γιατί το έφτιαξα χωρίς να ξέρω τίποτα από πύργους υπολογιστές κτλπ.

3. ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Kαι μιας και περασαν πολλάχρόνια από τότε που κάναμε chain games μεταξύ των μπλογκσ δέχομαι την πάσα από την Δέσποινα και έχουμε λοιπόν(με αλλαγμένους τους 2 τελευταίους κανονες μιας και δεν έχω 15 μόνιμους μπλογκερς αναγνώστες και δεν είμαι και τόσο τυπος που το τονίζει ):

Απονέμω το εξής βραβειάκι ( Σε όλους τους φίλους μπλόγκερς που τόσα χρόνια έχυμε μοιραστεί ένα κομμάτι του εαυτού μας :Ρ)

the rules.
1. link back to the person who passed you the award
2. share 7 random things about yourself
3. award the blogs you want to participate
4. drop them a note if you want and tell them about it


7 random things about me.
1.
Βαριέμαι υπερβολικά εύκολα.
2. Πιστεύω στην προοπτική μπου μου βγάζει ο κάθε άνθρωπος που γνωρίζω και όχι σε αυτό που βλέπω μπροστά μου.
3. Δεν κοιμάμαι αν δεν πάει 6 το πρωι.

4 Μου αρέσει η Rock Μetal μουσική τρελά, αλλά χορέυω το αιβαλιώτικο ζειμπέκικο και το νοιώθω στο πετσι μου..

5.Στην φάση που είμαι δεν ξέρω τι πραγματικά θέλω από την ζωή μου και από εμένα.
6.Γράφω ποιήματα και παλεύω να τελειώσω ένα βιβλίο που έχω ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο.
7.Η φράση που μου έχει κολλήσει τώρα τελευταία είναι πως όλα εδώ πληρώνονται και πως πάνω από 1 μέτρο χώμα δεν θα πάρουμε όταν πεθάνουμε, οπότε γιατί να είμαστε άπληστοι? (μακάβριο αλλά είναι η αλήθεια)


people i'm passing this award on to.

http://radikalblaze.blogspot.com/
http://seventhsspot.blogspot.com/
http://wiseplace.blogspot.com/
http://marianaonice.blogspot.com/
http://thogias.wordpress.com/
http://domatoula.blogspot.com/
http://www.stupidity.gr/

υ.γ Πριν από 2 χρόνια όταν οι παλιοι έγραφαν ακόμη σε μπλογκ ήταν τόσο γαμάτα, τώρα μέιναμε μόνο το 1/3 μιας και πολλοί κουράστηκαν και βαρέθηκαν να γράφουν, αλλά δεν πειράζει ελπίζω κάποια στιγμή να ξαναγύρισουν όλοι πίσω. ;)

No comments: