Friday, April 8, 2011

Αλλαγές


Δεν ξέρω κατά πόσο το έχετε προσέξει , αλλά αυτό το ιστολόγιο έχει αρχίσει σιγά σιγά να αλλάζει προσανατολισμό. Τον τελευταίο καιρό έχω καθίσει και έχω σκεφτεί για το τι γίνεται γύρω μας και τι μπορώ να κάνω εγώ για να αλλάξει η αποχαυνωτική κατάσταση που μας βολοδέρνει .Λοιπόν έχω ψάξει , έχω βρει και ετοιμάσει μερικά projects σχετικά με εμάς , κι όταν λέω εμάς εννοώ όσους έχουν έστω και την παραμικρή διάθεση να ψάξουν λίγο πέρα απ΄πο τις σκιές και τον καπνό που μας έχουν ρίξει και δεν μπορούμε να διακρίνουμε τίποτα.

Λοιπόν αγαπητοί μου αναγνώστες και φίλοι ιστολόγοι , η αλλαγή ξεκινά με το ανέβασμα της συλλογής που δημιούργησα με τα βίντεο του Mr. Freeman. Ο Mr. freeman είναι ένα ρωσικής παραγωγής animation το οποίο όπως και μόνοι σας μπορείτε να δείτε είναι μια γροθιά στα μπαλάκια του εγωισμού μας για αρχή και κατ επέκταση του κόσμου γύρω μας , μιας και αν θες να αλλάξεις τον κόσμο πρέπει πρώτα να αλλάξεις εσύ, γιατί από μέσα μας ξεκινά η αλλαγή. Πάρτε ποπ κόρν και απολαύστε.

Ααα και παρεμπιπτόντως η γνώμη σας μετράει!





2 comments:

Wise_One said...

Ουόου! "Δύσκολο" βίντεο με γρήγορες εναλλαγές... Κατά βάση όμως έχει δίκιο νομίζω...

Captain_nemo said...

Είναι το στιλ του σκιτσογραφου. Εγώ το έχω λατρέψει παντως