Sunday, June 29, 2008

Update με ανάληψη πτυχιακής


Επιτέλους τελειώνω τη δευτέρα και ησυχάζω από τις εξετάσεις.. Η εμπνευση με αυτή τη ζέστη και το όλο άγχος πέταξε μακριά και έτσι το μυαλό μου μοιάζει με πουρέ αυτή τη στιγμή..
Πάντως αν και άχω αγχωθεί για τα καλά με τα μαθήματα που μου έχουν μείνει είμαι χαρούμενος γιατί πήγα και πήρα θέμα για πτυχιακή ώστε να το ψάξω με την ησυχία μου και να δω τι θα κάνω και πως θα οργανωθώ. Το θέμα που μου ανέθεσαν είναι X-ray tomography και μου φαίνεται αρκετά καλό και ενδιαφέρον, άσε που αν πάνε καλά τα πράγματα μπορεί να πάμε και στην αυστρία στα πλαίσια της εργασιάς ώστε να επισκευτούμε ένα εργαστήριο και να πάρουμε πληροφορίες. Ούφ, ευτυχώς που έγινε και αυτό και μου ανέβασε λίγο το κέφι γιατί τον τελευταιο καιρό σέρνομαι, δε έχω και τη δυνατότητα να γράψω στο blog μου , σας έχω χάσει κιόλας οπότε πως να ανεβει η ψυχολογία....
Επί τη ευκαιρία δείτε ένα ωραίο βιντεάκι που ανέβασα



Ελπίζω Radikal να μη μου θυμώσεις για την πσραποίηση των Ramstein

2 comments:

Nick said...

Μπα έχει τόση ζέστη που δεν μπορώ ούτε να θυμώσω! :O :p

Άντε τελειώνεις!

Kleine wolke said...

Ολα πολύ πολύ θετικά :)
χαίρομαι για σένα Κωνσταντίνε!
Καλημέρα και καλό μήνα!